27 Eylül 2013 Cuma


GALWAY CULTURAL INSTITUTE (GCI)


      Burda bulunduğum süre içerisinde Galway Cultural Instutue (GCI) de öğrenim gördüm. Gerçekten çok memnun kaldım. Burası ülke çapında tanınan, saygın bir okul. Dublin'deki hostel görevlisinden, Türkiye'de yurdışındaki okullarla ilgilen insanlara kadar okulları az çok bilip de bu okulun hakkını vermeyen yok. Çoğu öğrenci 1 yıllık uzun program için burdalar. Öğretmenler tek kelimeyle "cool" ve işinin ehli insanlar :) hem öğrenciyle arkadaş olup, hem de yüzgöz olmamayı başararak çok güzel bir öğrenim sağlıyorlar. Sunduğu konaklama olanakları şahane. Okulun dubleks rezidansı var isterseniz burada isterseniz aile yanında diğer bir çok şehre göre çok daha uygun ücretlerle kalabilirsinz. Okulun en sevdiğim yanlarından biri de son derece aktif bi okul olması. Her güne en az iki aktivite sığdırıyorlar. Kültür geceleri, her perşembe pub eğlenceleri, geziler, go kart, kültürel etkinlikler ne arasanız bulabilirsiniz. Duyduğum kadarıyla okulun istediği ücretler de büyük şehirlerdeki (bu kadar kaliteli olmalarına rağmen pahalılar) okullarınistediği ücretlerden %25 kadar daha düşük.
      Çok güzel ve gerçek çok faydalı zamanlar geçirdim bu okulda. Her kıtadan 10larca ülkeden arkadaş ediendim. Bir çok farklı kültürü tanıdım ve bir çok farklı insanla nasıl anlaşabileceğimi öğrendim. Bu okulda geçirdiğim 2 hafta en az 2 ayda öğrenebilecek şeyleri öğretti. Üniversitme, Gençtur'a, burdaki okul idaresine ve öğretmenlere bana bu olanakları tanıdıkları için sonsuz teşekkür ederim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder